A jelen ÁSZf tartalmazza az Zafirafehérnemű webáruház (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe:www.zafirafehernemu.hu

1. A szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Premium Lingerie Kft.
Székhely: 9090 Pannonhalma, Bajcsy-Zs. u. 35.
(ügyfélfogadás nincs)

Képviselő: Siska Gabriella
Adószám: 25865868-2-08
Nyilvántartási szám: 5/2017
Nyilvántartásba bejegyző hatóság: Pannonhalma Önkormányzati Hivatal Jegyzője
Üzlet engedély (nyilvántartásba vételi száma): B1/2016
Nyilvántartásba vette: Szücs Erika
Adatvédelmi nyilvántartási szám: 105134/2017


Bankszámlaszám: UniCredit Bank 10918001-00000092-05290001

Telefonszám: +36-20-276-20-49 (normál díjszabás)
Szerződés nyelve: Magyar
E-mail: info@zafirafehernemu.hu
Weboldal: www.zafirafehernemu.hu

Tárhely szolgáltató: Polgár Csaba


2. Általános tudnivalók, a felek közötti Távszerződés létrejötte

2.1.

Az Általános Szolgáltatási feltételek (ÁSZf)  Kft, Székhely: 9090 Pannonhalma, Bajcsy-Zs. 35 Adószáma:25865868-2-08 mint (szolgáltató) által üzemeltetett Zafirafehérnemű webáruház (www.zafirafehernemu.hu) használatára vonatkozó Általános Szerződési feltételek.

Kérjük Regisztráció, illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó (vásárló) csak akkor vegye igénybe a Zafirafehérnemű webáruház szolgáltatásait , amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti. Ezt a vásárlás befejezésénél a jelölőnégyzet kipipálásával megteheti (az ÁSZf elfogadása megtörténik).

Az ÁSZf feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZf szerinti szerződés jön létre a szolgáltató és a Zafirafehérnemű webáruház felhasználója között. Az ÁSZf elfogadása a felhasználó részére fizetési kötelezettséget von maga után. Jelen dokumentum (ÁSZf) nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásban foglalt szerződésnek.), magatartási kódexre nem utal. Ha a felhasználó az ÁSZf feltételeit nem fogadja el, akkor a Zafirafehérnemű webáruház szolgáltatásait nem veheti igénybe. Nem regisztrálhat és nem vásárolhat.

A szerződés nyelve Magyar.

2.2.

A Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZf- ben meghatározott módon.

2.3

A szolgáltató és a vásárló között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásban foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. Az elektronikus szerződésben, illetve a megkötés és a későbbi kapcsolattartás során használt nyelv a magyar.

A Megrendelés leadásával és annak a szolgáltató ( Kft.) által történő visszaigazolásával, elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

2.4

A szolgáltató és partnere köteles utánvéttel a Vásárló által a megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a szolgáltató köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vásárlóval a továbbiak egyeztetése érdekében. Ha a termék már nincs raktáron, és nem szállítható, a szolgáltató és partnere ellen kártérítési igény nem indítható.

2.5

A vásárló köteles az általa feladott megrendelőlapon megjelölt és a szolgáltató vagy partnere által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, a szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat utánvétel esetén készpénzben a kézbesítő részére kifizetni. A vásárló ezen ÁSZf elfogadásának (Szerződési nyilatkozatával) megtételekor kifejezetten tudomásul veszi, hogy nyilatkozata (ÁSZf elfogadása) megtétele a vállalkozás javára teljesítendő fizetési kötelezettséget von maga után.

3. A szerződés tárgya

3.1.

A szerződés tárgyát a Webáruházban eladásra kínált női fehérnemű, női ruházati termékek és ajándékutalványok képezik. A termékek lényeges tulajdonságai, jellemzői, a termékek használatára vonatkozó utasítások a konkrét termék leírásában találhatók. Amennyiben a webáruházban található bármely termékről a leírtakon túl további információra van szüksége az ügyfélnek, elektronikus levélben vagy telefonon érdeklődhet a szolgáltatónál.

E-mail: info@zafirafehernemu.hu

Telefon: +36-20-276-20-49


3.2 A termék kiválasztása

Technikai lépések

A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a felhasználók

számára. A honlapon a felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek

kategória rendszerbe sorolva találhatók meg. Az Akciós termékek kategóriában az

áruházban kapható összes akciós termék megtalálható. Minden terméknél külön-külön

szerepel az akció kezdeti és lejárati dátuma, vagy a kezdeti dátum és a készlet erejéig

megjelölés.

A kategória nevére kattintva a benne szereplő termékek listája látható. Ha az adott

kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról. A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Itt tudja a rendelhető méretválasztékból kiválasztani magának, a méretválasztékból megfelelő méretet (méreteket szettek esetén) illetve a színt ( Ha több színben létezik) . Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi.

A Weboldalon szereplő képek, fotók, ábrák csak illusztrációs célt szolgálnak, a termékek

tényleges fizikai tulajdonságai (pl. szín) eltérhetnek.

A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett

termékeket, valamint a számla végösszegét. Ami a szállítási költséget nem tartalmazza.

Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

Ha nem kíván több terméket vásárolni, akkor nyomja meg a tovább a pénztárhoz gombot.

Itt (a regisztrált tagok beléphetnek az adataikkal), új vásárló eldöntheti, hogy beregisztrál, vagy regisztráció nélkül vásárol.

A regisztráció, és a regisztráció nélküli vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a

felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől

eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is

szükséges. A sikeres regisztrációról a felhasználó e-mailben, és a honlapon tájékozódhat. 

A felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a szolgáltatótól, ez esetben új

vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a felhasználó

felelős. A felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a szolgáltatónak

bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.

A megrendelés következő lépéseként a felhasználónak ki kell választania a számára

megfelelő szállítási és fizetési módot. A felhasználó a pénztár összefoglaló oldalán

ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket,árat,

szállítási díjat és az utánvétel esetén a fizetéssel kapcsolatos költséget.

Adatbeviteli hibák esetén a módosítás gombra kattintva javíthat a megadott adatokon.

A megjegyzés rovatban, ha egyéb kérése van a kiszállítással kapcsolatban, itt leírhatja. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a megrendelés elküldése gomb segítségével

véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a szolgáltató felé.

Pénztár lépések.

1. Adatok megadása ( e-mail cím. Név, telefon, számlázási és szállítási cím)

2. Szállítási mód kiválasztása

3. Fizetési mód kiválasztása

4. Rendelés összesítése.

A szolgáltató nem felel az ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra

visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibákért, ezekkel

kapcsolatosan az ügyfél kártérítési igénnyel nem léphet fel.

Rendelés leadásának feltétele az ÁSZF elfogadása.

Ezen ÁSZF elfogadásával (Szerződési nyilatkozatával) megtételekor kifejezetten

tudomásul veszi, hogy nyilatkozata ( ÁSZF elfogadása) megtétele a vállalkozás javára

teljesítendő fizetési kötelezettséget von maga után.

3.3 Árak

Az árak megtekintéséhez nem kell belépni (regisztrálni)

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, Azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a ÁSZF és Vásárlási feltételekben is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

3.4 A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik munkanapokon.

3.5 Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

3.6 Visszaigazolás, megrendelés módosítás

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal

értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az

értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a

vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. A szolgáltató ezután küld egy visszaigazoló e-mailt ASZf3.7 pont

3.7 Visszaigazolás

Minden megrendelésről a vásárlónak visszaigazolást küldünk, hogy a megvásárolt termék

szállítható-e, és a szállítás várható időpontjáról. Igyekszünk napi szinten frissíteni a

webáruház termékeit, de így is előfordulhat, hogy a termék elfogyott (nincs anyag a

gyártónál, vagy már nincs készlet a termékből.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési

adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a szállítási díjat, utánvét esetén a fizetéssel kapcsolatos költséget, kedvezmény esetén a

kedvezményeket, a rendelés sorszámát, valamint a felhasználó rendeléssel kapcsolatos

megjegyzéseit.

Amennyiben a vásárlóhoz ez munkanapokon 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a

vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. A visszaigazolással elküldésével

megkezdődik a rendelés teljesítése a vevő felé.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak

rendelése visszavonására elektronikus úton. Ezután már csak személyesen vagy a

"Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek

valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének Módosítására.

3.8 Panaszkezelés

Az Zafirafehérnemű webáruház üzemeltetője: Premium Lingerie

 Kft

Székhely: 9090 Pannonhalma, Bajcsy-Zs. u. 35.

Tel.: 06 20 276 20 49

e-mail: info@zafirafehernemu.hu

Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A felhasználó a termékkel vagy a szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói

kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név:Premium Lingerie Kft, 9090 Pannonhalma, Bajcsy-Zs. u. 35.

Levelezési cím: Zafira fehérnemű, 9021 Győr, Baross G. út 31.

Telefonszám: +36 20 276 2049

E-mail cím: info@zafirafehernemu.hu

A szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a

szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a szolgáltató a panaszról

jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.

A szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli

panasz esetén helyben a felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával

közölt szóbeli panasz esetén a felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg

megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

A szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a felhasználót írásban.

Az üzemeltető mindenképpen törekszik a megoldásra.



Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a szolgáltató és a felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési

lehetőségek állnak nyitva a felhasználó számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,

Békéltető testület eljárásának kezdeményezése :


Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

fax száma: (76) 501-538

Név: Mátyus Mariann

E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

**********************************************

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

fax száma: (72) 507-152

Név: Dr. Bodnár József

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

**********************************************

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

fax száma: (66) 324-976

Név: Dr. Bagdi László

E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

**********************************************

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

fax száma: (46) 501-099

Név: Dr. Tulipán Péter

E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

***********************************************

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

fax száma: (1) 488-2186

Név: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

***********************************************

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

fax száma: (62) 426-149

Név: Dékány László, Jerney Zoltán

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

************************************************

• Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

fax száma: (22) 510-312

Név: Kirst László

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

************************************************

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

fax száma: (96) 520-218

Név: Horváth László

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

************************************************

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-749

fax száma: (52) 500-720

Név: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím: info@hbkik.hu;

************************************************

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

fax száma: (36) 323-615

Név: Pintérné Dobó Tünde

E-mail cím: tunde@hkik.hu;

************************************************

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

fax száma: (56) 370-005

Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

************************************************

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

fax száma: (34) 316-259

Név: Dr. Rozsnyói György

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

*************************************************

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

fax száma: (32) 520-862

Név: Dr. Pongó Erik

E-mail cím: nkik@nkik.hu;

*************************************************

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

Telefonszáma: (1)-269-0703

fax száma: (1)-269-0703

Név: dr. Csanádi Károly

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

*************************************************

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

fax száma: (82) 501-046

Név: Dr. Novák ferenc

E-mail cím: skik@skik.hu;

*************************************************

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

fax száma: (42) 311-750

Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

*************************************************

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

fax száma: (74) 411-456

Név: Mátyás Tibor

E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

*************************************************

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

fax száma: (94) 316-936

Név: Dr. Kövesdi Zoltán

E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

*************************************************

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 429-008

fax száma: (88) 412-150

Név: Dr. Óvári László

E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu

*************************************************

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

fax száma: (92) 550-525

Név: dr. Koczka Csaba

E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

 

Bírósági eljárás kezdeményezése,

Győri Járásbíróság

9002-Győr, Pf 112

Cím: 9021-Győr, Szt.István u. 3

Központi telefonszám: +36-96/508-700

Telefax: +36-96/508-700

E-mail cím: birosag@gyorvb.birosag.hu

Elnök: Dr Sárközi Zsuzsanna

4. Regisztráció

A regisztráció során megadott adatok helyességéért és valódiságáért az ügyfél felel. A

szolgáltató nem felel az ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra

visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért, ezekkel

kapcsolatosan az ügyfél kártérítési igénnyel nem léphet fel. A szolgáltatót nem terheli

felelősség az abból adódó károkért, ha az ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az harmadik

személy számára bármely, nem a szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A

megadott adatok - így a hibásan megadott adatok is - bejelentkezés után bármikor

módosíthatók az „Adataim” menüpont alatt. Amennyiben már leadott megrendeléssel

kapcsolatban kíván az ügyfél adatot módosítani, úgy azt elektronikus levélben teheti meg a rendelés leadását követő munkanap reggel 8:00 óráig. Az ebből adódó késedelmes

teljesítésért a szolgáltató nem felel.

A Webáruházba való regisztrációval az ügyfél hozzájárul személyes adatainak a szolgáltató általi kezeléséhez. A regisztráció során megadott adatok kezelése során a szolgáltató a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII.

Törvény és a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név-és lakcímadatok

kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. Törvény mindenkor hatályos rendelkezései, valamint a

szolgáltató adatkezelési tájékoztatója szerint jár el.

5. Fizetés

5.1.

A fizetési módot az ügyfélnek kell megadnia a rendelés folyamán.

A szogáltató az alábbi fizetési módokat biztosítja az ügyfeleknek;

5.1.1

Utánvétel: fizetés készpénzben a szállítmányozó képviselőjének a megrendelt termék

átvételekor.

5.2. Számla

A vásárlásról szóló számlát a szolgáltató minden esetben a megrendelt termékekkel együtt küldi meg az ügyfélnek. Amennyiben egyszerre több csomag kerül kiszállításra ugyanazon megrendelés keretében, a szolgáltató egyértelműen jelzi, hogy a számla melyik csomagban található.

6. Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása az MPL futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a termék részletek

oldalon, valamint a webáruház üzemeltetője által küldött ( nem automata ) visszaigazoló email is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló emailben található telefonszámon.

Szállítási módok: MPL futárszolgálat

Kiszállítási idő: 1-25 munkanap. Természetesen mindent megteszünk azért, hogy a lehető

leghamarabb megkapd a megrendelt terméket. Ez attól függ, hogy van-e készleten, illetve a gyártónak van-e raktáron vagy gyártani kell.

A szolgáltató a csomag feladása napján értesíti a vásárlót a csomag feladásáról és

várható érkezéséről.

Szállítási díjak: 14999 forint vásárlási összegig 990 forint 15000 forint vásárlás felett

ingyenes.

A felhasználó megadhat munkahelyi címet is, ha ott tudja átvenni a terméket, ha nem

tartózkodik a megrendelésnél megadott címen.

Kiszállítás csak munkanapokon történik.

Külföldre nem történik szállítás.

Az MPL futárszolgálat a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a

címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az

MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha

a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második

kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Az MPL a következő munkanapon

ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet

sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti

azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti.

A kiszállítást végző futárcéget az Zafirafehérnemű webáruház válassza, a vásárlónak a

kiszállítást végző futárcéget a visszaigazolásban egyértelműen jelezzük.

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a

szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Ha a termék átvételekor a felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes e.

Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a felhasználó kérheti a

futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt

igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami

azt jelenti, hogy az átvételt követően a felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a

kiszállítást végző személy távozása után a szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi

reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a szolgáltató

díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a szolgáltató felelősséget nem vállal!

A kiszállítás egyeztetésre kerül a megrendelővel (vásárlóval) a kiszállítást megelőzően

SMS-ben vagy telefonon.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag

átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak!

A feladás előtt mindenkit értesítünk , a vásárlóval történt egyeztetés alapján adjuk fel a

csomagokat .

Át nem vett, visszaérkezett csomagok esetén az oda és visszaszállítás díját 2300

forint a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre

történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Ha ez 10 munkanapon belül nem történik meg a kiállított díjbekérő alapján, a csomagot

át nem vett megrendelésnek tekintjük.

Mivel az elállás jogával minden vásárlónk tud élni így a megrendelt és át nem vett és

így visszaérkező megrendeléseknél, kiszámlázásra kerül a megrendelő (vásárló) felé

az oda és visszatörténő szállítás díja 2300 forint és a megrendelés bruttó értékének

50%-a kártérítésként.

Ha kell Kártérítési igényünket jogi úton érvényesítjük, minden ehhez kapcsolódó

költség a vásárlót ( megrendelőt) terheli.

7. Elállás joga, módja, következményei

Elállási/felmondási jog

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Ha a dolog adásvételétől

eltérő szerződés esetén a teljesítés megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás

nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő:

A termék adásvételére irányuló szerződés esetében: „attól a naptól számított 14 nap

elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik

személy a dolgot átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát egyértelmű

nyilatkozatban (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) köteles közölni

velünk:

Cím: Premium Lingerie Kft

9090 Pannonhalma, Bajcsy-Zs. u. 35.

Tel: +3620 2762049

e-mail: info@zafirafehernemu.hu

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő

lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást

haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14

napon belül visszatérítjük, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a

többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb

szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az

eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a dolgot, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási

nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő

betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha

az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges

kezelést meghaladó használat miatt következett be.

Olyan zárt csomagolású termék tekintetében amely egészségvédelmi vagy higiéniai

okokból az átadást követő felbontás után nem küldhető vissza. ( női alsónemű,

bodystockings (testharisnya,cicaruha), body, harisnya)

Megkérném a kedves vásárlókat aki babydoll, corset, fehérnemű szett, hálóing

termékeket vásárolnak a cserelehetőség és az elállási jog miatt ha a melltartó , corset ,

hálóing nem megfelelő úgy ne vegyék ki a fóliából az alsót , mert nem tudunk még

csak méretet sem cserélni és visszavenni a terméket, mert az alsó a szett része.

fehérnemű szettnél csak a melltartót tudjuk cserélni, ha az alsó kibontásra kerül. Ezért

kérjük vegyék igénybe ügyfélszolgálatunkat méretválasztással kapcsolatban, így sok

esetben elkerülhető a kellemetlenség.

8. Garancia, szavatosság

8.1. Kellékszavatosság

A felhasználó a szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben

kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a fogyasztónak minősülő felhasználó az átvétel időpontjától

számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a

termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési

határidőn túl kellékszavatossági jogait a felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

Nem a fogyasztóval kötött szerződés esetén a felhasználó az átvétel időpontjától számított

1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Használt termékek esetén ez a határidő X év/hónap, de legfeljebb egy év.

A felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet

kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése

lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan

többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a felhasználó nem kérte, illetve

nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a

vállalkozás költségére a felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső

esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés

költségét azonban felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás

adott okot.

A felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a

hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.

A felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági

igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba

esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e

vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A szolgáltató

csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy

a termék hibája a felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a

szolgáltató nem köteles a felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja,

hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést

követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a

felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

8.2. Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a

fogyasztónak minősülő a felhasználó – választása szerint – az 8.1. pontban meghatározott

jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy

kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos

minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban

szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától

számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy

forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a felhasználónak kell

bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha

bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt

felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából

ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre,

egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes

érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó

kellékszavatossági igényét a felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

8.3. Jótállás Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással

kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az

új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet

mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező

jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a fogyasztónak történő átadásának a napja

vagy ha az üzembe helyezést a szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe

helyezés napja. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül,

ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt a

felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási

igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a

felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 8.1. és a 8.2. pontban meghatározott

jogosultságoktól függetlenül megilletik. 8.4. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név:Premium Lingerie Kft

Levelezési cím: 9090 Pannonhalma, Bajcsy-Zs. u. 35.

Telefonszám: +3620 2762049

E-mail cím: info@zafirafehernemu.hu

8.5 Termékek kezelése

Kérünk, hogy a megrendelt termékeket mindig a kezelési útmutatónak megfelelően kezeld.

Az útmutatót minden terméken megtalálható. (Ahhoz, például, hogy egy melltartó megőrizze

a minőségét fontos, hogy kizárólag kézzel mosd, illetve mosást követően

szobahőmérsékleten, fűtőtesttől távol szárítsd)

9. Adatvédelmi tájékoztató

9.1 Adatkezelés

Az Zafirafehérnemű webáruházban  Kft. (továbbiakban: Adatkezelő) online

értékesítési tevékenységével kapcsolatban kezeli a vásárlók és regisztrált felhasználók

személyes adatait, kizárólag a megrendelések teljesítésének céljából, és a teljesítéssel

kapcsolatos kötelezettsége (számlázás) teljesítése érdekében. Csak olyan személyes adatot

kezel, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, és a cél elérésére

alkalmas. A személyes adatokat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és

ideig kezeli az érintettek hozzájárulásával.

Az Adatkezelő minden elvárható módon védi a regisztrált felhasználóknak a webáruházban

kezelt személyes adatait.

Kezelt Adatok: 

Regisztráció vagy vásárlás

A regisztráció vagy vásárlás során a felhasználónak vagy vásárlónak kötelezően meg kell

adnia a következő személyes adatokat:

felhasználónév ( csak regisztráció esetén)

Vásárló e-mail címe

Számlázási cím ( szállítási név, utcanév, házszám, település, irányítószám)

Szállítási cím ( szállítási név, utcanév, házszám, település, irányítószám)

Telefonszám

Adatkezelő :

Név:  Premium Lingerie Kft.

Adatvédelmi nyilvántartási szám: 105134/2017

Az adatkezelő címe: 9090 Pannonhalma, Bajcsy-Zs. u. 35.

Az adatkezelő elérhetősége: Telefon: +3620 2762049

e-mail: info@zafirafehernemu.hu

Tárhelyszolgáltató adatai:

 



Az adatkezelés jogalapja: 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az

információszabadságról 5. § (1) bekezdés a) Az érintett hozzájárulása.

Hozzájárulás az adatkezeléshez: A felhasználó regisztrációnál kifejezetten hozzájárulását

adja az általa önkéntesen megadott személyes adatainak kezeléséhez.

Az érintettek köre: regisztrált felhasználók, vásárlók, hírlevélre feliratkozók

A kezelt adatok köre: vásárlók, illetve regisztrált felhasználók által a regisztráció során

megadott a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok: Név, Elérhetőség (telefon, email),szállítási cím, számlázási cím,adatkezelés időtartama

Termék kiszállítása

Regisztráció : Az érintett kérésére való törlés

Hírlevél küldésnél: Hírlevél lemondás

Számlázás: Számviteli törvények szerint

Az adatgyűjtés célja: a megrendelések teljesítése és számlázás.

Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye:

Adattovábbítás célja : Termék kiszállítása

Megadott adatok: Név, cím, Telefonszám, tranzakciós összeg

Az adatokat a következő adatkezelőnek továbbítjuk.

MPL futárszolgálat

Magyar Posta Zrt.

Székhely: 1138 Budapest, Dunavirág útca 2-6

Postacím: 1540 Budapest

Telefon: 06-1-767-8200

Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye:

Adattovábbítás célja : Termék kiszállítása

Megadott adatok: Név, cím, Telefonszám, tranzakciós összeg

Az adatokat a következő adatkezelőnek továbbítjuk.

A vásárló kérelmezheti az adatkezelőnél

- tájékoztatását személyes adatai kezeléséről,

- személyes adatainak helyesbítését,

- személyes adatainak törlését vagy zárolását.

A felhasználó a regisztráció során megadott felhasználói név és jelszó segítségével, a

webáruház oldalaira belépve megtekintheti, módosíthatja vagy törölheti saját adatai

Ha korábban megrendelést küldött el, akkor a megrendeléshez az elküldés pillanatában

érvényes adatok lettek csatolva. A megrendeléshez kapcsolt személyes adatairól

tájékoztatást, ezek módosítását vagy törlését az adatkezelőnél személyesen, telefonon vagye-mailben kezdeményezheti.

Az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 10napon belül, közérthető formában, a regisztrált felhasználó erre irányuló kérelmére írásban megadja a tájékoztatást. Ha a regisztrált felhasználó kérelmét jogosnak találja, akkorhaladéktalanul intézkedik a személyes adatainak helyesbítése vagy törlése érdekében.

Technikai adatok.

A rendszer működése során technikailag rögzített adatok: a felhasználó számítógépének

azon adatai, mely a szolgáltatás igénybevétele során generálódnak az adatkezelő rendszere

automatikus eredményként rögzíti. Ezek az adatok személyes felhasználói adatokkal –

törvény által kötelezővé tett esetek kivételével nem kapcsolhatók össze. Kizárólag az

adatkezelő fér hozzá

A honlap látogatása során az áruházi rendszer rögzíti a felhasználók IP címét, melyből

bizonyos esetekben következtetni lehet az érintett személyre, ezen felül rögzíti az operációs rendszer, a böngésző típusát és a látogatott oldal címét. Az adatmentésnek elsősorban

technikai jellegű célja van, a rendszer folyamatos működéséhez elengedhetetlen. Az

adatrögzítés további célja a felhasználói szokások elemzése, látogatottsági statisztikák

készítése, mely a még magasabb színvonalú kiszolgáláshoz nyújt segítséget. A

naplóállományok elemzése során felmerült adatokat más információval az üzemeltető nem

kapcsolja össze, a felhasználó személyének azonosítására nem törekszik.

A weboldalon tett látogatások során egy vagy több cookie-t (követőkódot küldünk látogatónk

számítógépére, amely révén böngészője egyesileg azonosítható lesz. A követőkódok a

Google és Facebook által biztosítottak., felhasználásuk a Google Adwords és facebook

rendszerén keresztül történik.

Ezeket a követőkódokat csak a meglátogatás tényét és idejét tárolják, más információt

a látogatóról nem.

Cookie alkalmazás céljai:

Analitika

Webhelyen történő követés

Remarketing

A Cookie-kat böngésződben tudod letiltani, kikapcsolni,

Hírlevél.

A honlap látogatóinak lehetősége van hírlevélre feliratkozni.

A feliratkozó hozzájárul, hogy a szolgáltató reklámjaival és egyéb küldeményeivel a

megadott elérhetőségein megkeresse.

A felhasználó bármikor leiratkozhat a hírlevélről.

Adatkezelés jogalapja: önkéntes hozzájárulás.

Ha a regisztrált felhasználó nem elégedett az adatkezelő válaszával, akkor személyes adatai

védelméhez való jogát polgári bíróság előtt érvényesítheti, továbbá a Nemzeti Adatvédelmi

és Információszabadság Hatósághoz http://www.naih.hu/kapcsolat.html fordulhat.

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c

Telefon: +36-1-391-1400

e-mail: ügyfélszolgalat@naih.hu



9.2 Sérelemdíj

Ha az adatkezelő az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy az

adatbiztonság követelményeinek megszegésével másnak kárt okoz, köteles azt

megtéríteni. Ha az adatkezelő az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy az

adatbiztonság követelményeinek megszegésével az érintett személyiségi jogát megsérti, az

érintett az adatkezelőtől sérelemdíjat követelhet.

fontos megjegyezni, hogy a módosítás után az érintettel szemben az adatkezelő felel az

adatfeldolgozó által okozott kárért és az adatkezelő köteles megfizetni az érintettnek

az adatfeldolgozó által okozott személyiségi jogsértés esetén járó sérelemdíjat is. Az

adatkezelő mentesül az okozott kárért való felelősség és а sérelemdíj megfizetésének

kötelezettsége alól, ha bizonyítja, hogy а kárt vagy az érintett személyiségi jogának sérelmét

az adatkezelés körén kívül eső elháríthatatlan ok idézte elő.

Sérelemdíj igénylése esetén a keresetben a felperes köteles bizonyítani, hogy a sérelmet

okozó magatartás valóban megvalósítja a személyiségi jogsértést, és azt az alperesként

megjelölt személy követte el. A sérelemdíj mértéke tekintetében releváns körülmények

bizonyítása a felperest terheli majd.

10. Vegyes rendelkezések

10.1. Felelősség

A felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a

szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni

károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá

az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen

túlmenően.

A szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és

hogy a felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

A felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik

személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

A felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat

(például hozzászólás) a szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett

tartalmak tekintetében a szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység

folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal. A szolgáltató által

működtetett Zafirafehérnemű Webáruház használata során az ügyfél felelőssége saját

számítógépének és adatainak biztonságáról gondoskodni. A használat során bekövetkező

bármilyen károsodásért, adatvesztésért a szolgáltató semmilyen formában nem felelős.

10.2.

A szolgáltató bármikor jogosult jelen Általános Szerződési feltételeket egyoldalúan

módosítani. A módosítások a Weboldalon való megjelenéssel válnak hatályossá.

Amennyiben a módosításra az ügyfélrendelésének leadása után, de a rendelés

visszaigazolása, illetve a teljesítés előtt kerül sor, a szolgáltató csak az ügyfél

javára térhet el a rendelés leadásakor a Weboldalon feltüntetett Általános Szerződési

feltételektől.

10.3.

Jelen Általános Szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári

Törvénykönyv vonatkozó jogszabályok rendelkezéseit kell alkalmazni. felek kijelentik, hogy

szerződéses kapcsolatukból fakadó esetleges vitáik során elsődlegesen békésen kívánnak

eljárni. Békés úton nem rendezhető viták esetére felek kikötik a győri Járásbíróság

illetve ennek hatásköri hiánya esetén a Győr-Moson-Sopron Megyei Bíróság

kizárólagos illetékességét.

10.4 Szerzői és tulajdonjogok

 Kft © Minden jog fenntartva

Az információk tulajdonjoga

Kijelentjük, hogy a  Kft. birtokolja az oldalainkon látható információka a www.zafirafehernemu.hu oldalainak tartalmát és a kialakítását nemzetközi és magyar

törvények védik. Tilos továbbá a tőlünk származó információk, cikkek, fotók, leírások

felhasználása, árusítása, bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt

megjelentetése. A megjelent anyaggal kapcsolatos minden további jogunkat fenntartjuk, és

szükség esetén akár bírósági úton is érvényesítjük.

Kártérítés díj 20000 forint/ nap /kép, cikk, leírás

Aki a webáruházunkba vásárol és nézelődik , az adatvédelmi nyilatkozatunkat elfogadottnak tekinti, azzal egyetért.